Thursday, September 22, 2011

Alahai.... Cik Mimi!

Hari ni aku update pasal cik Mimi sekor aku tu haaaa....cik Mimi nomey2 aku pinggil..hihihi~















Yang ni masa x amek cik Mimi lagi... masa tu aku g main2 ngn depa jaa~ Masa tu diorang pon x terlintas nak bg kat org kucing ni...tapi aku ada pesan siap2, klu x mao call aku..aku p amek. Dah rezeki cik Mimi nak dapat tuan mcm aku..hihi~












Yang ni masa lepas sebulan lebih amek cik Mimi...masa ni dia dah start menggedik. Dengki betol ngan orang. Orang baca paper, dia plak sebok nak bertengek atas paper tu... Tu pic yang atas tu, mak aku ngah lipat baju, dia leh mai sleeping beauty atas baju..naseb bek comey, klu x aku amek baling kat luaq dah..hihi~






Tengok... aku ngah guna lappy pon dia nak men lut-cak ngan aku...Mimi3...~~












Saya bole tido di mana2 sahaja! Itulah cik Mimi nomey2 sy..ngeee~~




Inilah cik Mimi sy yg suka tdo kat tanah..Geram i tao x!! 


Dah abes. Bubye!





No comments:

Post a Comment