Saturday, April 23, 2011

10 Pantai Terbaikkkk Di Doniaaa~

Post entry dalam keadaan mengantokks~~


Just nak sharing antara pantai tercantik di dunia...


1. SEYCHELLES
Suka2.... 

2. MALDIVES
Alololo...nomey2nye....Nak p!!!!

3. BORA BORA, TAHITI
Aku suka nama dia, Bora Bora...macam main game pizza frenzy la~ hik3

4. THE HAMPTONS, NEW YORK
Kurang keminatan la tengok pic ni..sebab x nampak kebiruan lautan dia..

5. LANIKAI BEACH, HAWAII
Ya Allah....Awesome!! Serious nak g kat sini!

6. NANTUCKET ISLAND, MASSACHUSETTS
Tak best la dia snap pic dari atas..x nampak pantai..

7. FRASER ISLAND, AUSTRALIA
Ouchh... Namo tengok lama2...Tapi santekk!!

8. ST. BART'S
Pantai dah cantik dah..Tapi p tambah 4 orang manusia x bertamadun tu jadi x santek..wahahaha~

9. LANGKAWI ISLAND, MALAYSIA
Cantik ka, tak cantik ka..tetap suka gakk!! ILY Malaysia!

10. KAUNA'OA BAY, HAWAII
Cantik bebenor la pantai2 kat Hawaii ni...kalau la ada duit~~



Info di atas telah digeledah dan dipinjamkan dari http://www.getintravel.com



Kepada Cik Mastura meh lerrr jelajah pulau2 ni plak..hik3~





6 comments:

  1. mertajam island xda ke ina?? hahaha pantgai kola?

    ReplyDelete
  2. mertajam island x dak pantai tu x tersenarai...mengkalu kata pantai x brapa x cantik, maybe pantai kola leh tersenarai..hahaha~

    ReplyDelete
  3. oooo..mengapa tidak dijerit di shoutbox saya nama saya ditag di sini..patut x perasan..bila nak pi?jom2..langkawi...heheh

    ReplyDelete
  4. saya masih lemah dalam dunia blogging ini..keh3~ tggu aku berada sket..pstu jom jalang2..keh3

    ReplyDelete