Tuesday, May 24, 2011

Kenduri Kendara

Fuhhhh... banyak benor undangan perkahwinan bulan ni.. Entah pegi ataupon x je.. Maklum la busy ngan anak2..hihi






Undangan Pertama





Majlis Perkahwinan Natikah dan Muhd Shafie

28 Mei 2011


Natikah ni kawan masa zaman sekolah tapi len2 kelas...tapi cukup rapat la kecik2, dia ada adik kembaq... Duk kampung sebelah je..tapi lama x sembang ngan dia dah..Agak malu la nak p sorang2..hihi~ Selamat Pengantin Baru Tikah!! InsyaAllah kalau malu aku dah berkurang, aku p ok..








Undangan Kedua





Majlis Perkahwinan Noor Faezah dan Toyib

28 Mei 2011



Faezah ni kawan masa dari form 1 sampai la form 6... Spesies mulut hingaq cam aku gak..hihi~ Tak sangka dah nak kawen dah..<macam la muda lagi>.. InsyaAllah aku p ok!! Selamat Pengantin Baru.. Semoga kekal ke akhir hayat.












Undangan Ketiga





Majlis Perkahwinan Siti Muliani dan Mohd Hafiz

28 Mei 2011


Mulan ni kawan sekolah menengah tapi tak pernah kelas sekali. Zaman skolah aku dulu, bukan kelas sekali pon memang akan rapat... Selamat Pengantin Baru Mulan n pasangan.




Gambaq peta ja dia upload...






Undangan Keempat





Majlis Perkahwinan Anis Sazwani dan Hafiz

29 Mei 2011



Kak Anis ni senior kat uitm..geng2 kak senior sporting depa nihh....sori la kak anis, janoh benor nak g tu haaa... Kelate tu...tapi windu sangat nak balik klate..huhu~ Selamat Berbahagia!!






Sama cantik, sama padan...








Undangan Kelima





Majlis Perkahwinan Azizat dan Nursuria

4 Jun 2011





Ni lagi jauh...Pahang nun~ Azizat ni senior aku masa uitm..dulu bukan men suka kat kawan aku... Tapi x dapat. Nak wat macam mana, tu dinamakan x dak jodoh... Tapi ketemu jodoh dengan Nursuria~ aku x kenal pon... Selamat Pengantin Baru!










Undangan Keenam





Majlis Perkahwinan Nordhiya dan Mohd Rosdi

5 Jun 2011



Dhiya ni kawan uitm gak..tapi len2 course... almaklum la, geng2 utara masa kat kampus cukup rapat~ Tapi ni kenduri blah laki dia, blah pompuan selalunya awal lagi.. Neway, Selamat Pengantin Baru!!!!






Cantik kan??








Undangan Ketujuh





Majlis Perkahwinan Noorazah dan Mohd Rozi

11 Jun 2011



Azah ni geng sekepala... rapat masa dok hostel form 5~ 1 dorm...ketua asrama tu..hihi~ geng2 suka fly hostel...nyorok dalam almari <naseb muat>, banyak lagi keja jahat suka wat sama2 ni..hihi~ Aku tolong create event kat fb je..Dah dia mintak tolong.. 1st aku nak wish selamat hari misi dulu, rini kan hari misi sedunia..x tao la tu.. Selamat Pengantin Baru Dear!!!!






Comel kan?? hihi..aku punya keja la ni..




Last sekali shida punya wedding, tunggu kad dia x sampai2 lagi pon... lupa lak date dia bagitao ritu~ tapi kawen ngan orang yang x disangka2..hihi~ dulu cakap aku hang ja ngan laki dia, melawak bukan men kasaq..dua2 bercinta ngan orang len, last2 bertemu jodoh masa GEMS.


















Kenduri kawen aku nanti wat makan bihun ngan sirap dah la...hahaha~ bila entah la....








No comments:

Post a Comment