Wednesday, May 11, 2011

Suka Suki Diri Ini

Saya suka Suki? Penampaq mao? mukan Suki OIAM tu.... Nak share together gather ngan ampa apa yang aku suka sgttt dan yg x suka gak.... agak2 sapa2 terasa pelik apa yang aku minat tu mintak maap la.. bukan pelik mana pon...



1. Ikan Tongkol/ Ikan Kayu/ Ikan Cencaru 



Nampak x kawasan yang aku tunjuk tu...aku sangat3 suka part isi yang kaler itam tu. Sedap!! Rasa dia len sket.. tp ada yang x suka gak part ni..sebab depa kata rasa dia pelik sket.. Bohong la depa tu.. Sedap leh kata pelik.. Hmmmm~




2. Epal Hijau Cicah Kuah Rojak atau pun Serbuk Asam



Al maklum la...epal hijau ni kan masam sket..So dia lebih kurang macam pelam gak la...yang ni x pelik kot... tapi aku sangat menggemarinyaaaaa~





Xdak kuah rojak, sebuk asam ni pon leh jadi....




3. Bihun Goreng + Kuah Laksa



Ni blah utara cukup femes bihun goreng taruk kuah laksa...ampa semua kena try!!! Seyes sedap tahap gaban! Pinjam pic sat Jamil




4. Timun




Timun kalau yang x dak biji ni memang aku suka bangat!! Sebab rapuh ja bila kunyah.. Kalau yang banyak biji tu aku tolak tepi laaaa..........




5. Terung



Terung kan banyak biji...so, aku akan makan yang part bahagian atas tu ja..situ kan x dak biji~ Kalau ada biji gak, aku korek bagi kat mak aku... Biji terung leh sebabkan apendik x?



6. Kucai



Ni sayur paling aku x suka!! Masa kanak2 dulu aku makan, tapi 1 hari aku makan..kucai tu terlekat kat celah gigi..Nak buang punya la susah..X makan dah sampai la ni.. Kalau orang masak mee letak kucai aku cari selai2 kucai tu buang.. Hahaha..Rajin kan aku...




Aku bukan choosy.. Kalau choosy, x dak la wujud perkataan favourite..hihi.. Hampa ada fav pelik x?




No comments:

Post a Comment